DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Taller dels 5 sentits a la biblioteca Armand Cardona


VD

16-11-2010 21:03

El taller, adreçat a nens i nenes d'entre 6 i 7 anys, es farà el dissabte 4 de desembre

A través d'aquest taller els infants coneixeran els cinc sentits, en especial el sentit de la vista, i s'adonaran de la importància d'aquest sentit, perquè a partir d'un moment del taller deixaran de tenir-lo i hauran de potenciar els altres sentits. Així, amb els ulls tapats, experimentaran els gust, el tacte, l'olfacte i l'oïda i s'adonaran de les possibilitats dels sentits, al mateix temps que gaudiran de noves sensacions.

El taller, a càrrec d'Edulis, està adreçat a nens i nenes de primer i segon curs de primària. Les inscripcions començaran el 19 de novembre i les places són limitades.

El Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat té com a objectius sensibilitzar l'opinió pública sobre els temes relacionats amb la discapacitat i promoure la presa de consciència pel que fa als beneficis que generaria la integració de les persones amb discapacitat en tots els aspectes de la vida política, social, econòmica i cultural.

La biblioteca Armand Cardona Torrandell exposarà a partir de l'1 de desembre, i durant una setmana, al seu vestíbul una selecció d'obres relacionades amb les discapacitats que formen part del seu fons per tal d'apropar aquesta matèria a tots els seus usuaris.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.