PUBLICITAT
SITGES
18-11-2010 17:37
L’Agència de Promoció Turisme de Sitges ha presentat aquest dimarts el seu model d’Oficina d’informació Turística en el marc d’una jornada d’oficines de turisme de la província de Barcelona. L’acte va tenir lloc dimarts a Manresa i va comptar amb la presència de més de 100 responsables de turisme de l’àrea d’influència de la Diputació de Barcelona.
L’exposició de Sitges va anar a càrrec del Director de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, Claes Akerblom, qui va explicar el projecte de modernitazació de les oficines d’informació turística, amb la nova seu a la plaça de l’estació i la futura oficina que hi haurà a Can Milà, a l’entrada de Sitges en cotxe. Akerblom també va destacar els diferents serveis que es donen al visitant i al turista, com la informació, la venda de serveis i productes, així com la promoció de tots els esdeveniments de la vila.
D’aquesta manera Sitges ofereix un serveix complet i amb la venda de diferents serveis i marxandatge genera recursos propis per finançar-se. El model de Sitges segueix la línia que en aquests moments està impulsant la Generalitat de Catalunya per al futur de la resta d’oficines turístiques de Catalunya. Altres models de gestió i de difusió i atenció turística que es van exposar van ser els de l’Oficina de Turisme de Manera i el Servei de Turisme de la Cambra de Comerç de Barcelona.
El programa de la jornada també va incloure una ponència sobre la nova regulació de la Xarxa de Serveis d’Informació, Difusió i Atenció Turística de Catalunya i els canvis normatius de la comercialització de paquets turístics; així com la presentació del Pla d’Acció 2011 de la Xarxa d’Oficines de Turisme de la província de Barcelona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT