Vegueria del Penedès

COMARQUES

El Garraf ja disposa de l'Inventari i Pla de camins


VD

21-11-2010 10:46

S'inventarien 29 camins d'interès territorial

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'Inventari de camins del Garraf consta de 29 camins d'interès territorial, que sumen un total de 95,21 Km., identificant quatre tipus de camins. Els tipus A, que uneixen nuclis urbans de diferent o mateix terme municipal, entre ells o amb la xarxa de carreteres; els tipus B, actuen com a trajecte alternatiu o dreceres a un itinerari per carretera, que vertebren el territori o tanquen la malla actual de carreteres.

Els classificats com a camins tipus C són el que porten a un indret públic d'interès rellevant per a la comarca. Pel que fa als tipus D, els camins tenen un sentit supracomarcal, comunicant amb les comarques veïnes.

El Pla de Camins valora la inversió que seria necessària en poc més de 5 milions d'euros per tal de poder dotar a tots els camins seleccionats d'uns estandards adequats per tal d'atendre els actuals requeriments de mobilitat en condicions de seguretat. El Pla també quantifica el pressupost de manteniment en poc més de 240.000 euros.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.