DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Els Mossos d'Esquadra presenten la campanya de seguretat per al Nadal


VD

24-11-2010 19:28

Les associacions ADEG i Tot Centre treballen conjuntament en la convocatòria d'una sessió informativa promoguda per Mossos d'Esquadra amb l'objectiu de presentar l'anomenat Pla Grèvol 2010-2011. Aquesta campanya coincideix amb l'època de Nadal i suposa la posada en marxa d'un dispositiu especial de seguretat i prevenció.

La sessió informativa també exposarà consells per a la mateixa seguretat de les persones i els establiments durant el període de compres nadalenques, uns dies especialment crítics pel que fa als delictes de furt. Acabada la sessió, els assistents seran convidats a visitar les instal·lacions de la Comissaria. Es preveu que el guió de l'acte finalitzi a les 16h30.

Per assistir a la reunió només cal confirmar l'assistència al tel. 902 106 700.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.