COMARQUES
02-12-2010 22:12
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Més de 130 persones han participat aquest dissabte passat en la cloenda del cicle de Sopars de Tast i Vins organitzat per l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes.
La trobada es va celebrar en el marc incomparable d’una vila modernista del 1913, Clos la Plana, on paral·lelament es va poder veure la 1ª exposició de totes les referències de vins i caves dels viticultors del Garraf. Gràcies als gestors de la web DO Garraf, més de 100 ampolles van estar exposades juntes per primer cop.
De la mà del reconegut showman, Jordi LP, es van poder conèixer les característiques de tots els plats que es van degustar, 8 en total, i gràcies als enòlegs de les bodegues que van maridar el sopar (Valldosera, Viladellops, Can Ramon, Torre del Veguer, Vega de Ribes i Can Ràfols del Caus) es van poder apreciar els trets més característics dels vins i caves que els assistents van poder tastar.
L’espectacle de Jordi LP va posar el punt i final a una vetllada que es va allargar fins a quasi les dues de la matinada.
PUBLICITAT
PUBLICITAT