Vegueria del Penedès

CUBELLES

El 12 de desembre tindrà lloc la 2a Fira de Nadal al nucli antic


VD

09-12-2010 22:47

La Fira s’obrirà al públic a les 10 del matí i s’allargarà fins a les 20 h.

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Unes 15 parades formaran la 2a edició de la Fira de Nadal, que la regidoria de Turisme, dins de l’àrea de Qualitat de Vida i Serveis a les Persones, ja té a punt. La trobada comercial tindrà lloc als carrers del nucli antic i obrirà portes a les 10 i tancarà a les 20 h.

La finalitat de la Fira de Nadal és fomentar el comerç i que paradistes puguin posar a la venda articles relacionats amb el Nadal. La quinzena de parades que han formalitzar la seva inscripció oferiran diferents productes relacionats amb el període nadalenc, com objectes de regal, artesania per guarnir els arbres i els pessebres, arbres, plantes de Nadal i productes d’alimentació nadalencs.

Les parades s’ubicaran al voltant del carrer Major i la plaça de la Vila, i hi estan confirmades parades tant de Cubelles com de fora de la vila.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.