SITGES
23-12-2010 22:01
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Sitges Convention Bureau, el programa de Turisme de Sitges dedicat al turisme de negocis, ha editat la nova guia professional 2011, que ha estrenat en el marc de la fira EIBTM. Sota el títol “Sitges, reunions i incentius. Innovació i creativitat”, la guia és una presentació de la localitat com a destinació per al segment del turisme de reunions. La publicació conté tota la informació de l’oferta d’allotjament, espais, productes i activitats, i es dóna tant en suport paper com en una memòria USB auto executable en format de targeta i disseny propi.
El format de la guia és més petit que en darreres edicions, visual i atractiu. El fet d’adjuntar-hi una memòria USB fa que el client rebi la informació més detallada en un suport més pràctic que redirecciona l’usuari cap al web, permetent així que la informació i fitxes dels associats del Sitges Convention Bureau estiguin actualitzades permanentment. El Director de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, Claes Akerblom explica que “precisament s’ha optat per un format innovador i amb disseny propi, per reforçar el posicionament de Sitges com a vila avantguardista i creativa.”
Aquest canvi de format del material promocional és el resultat de l’evolució de les eines de promoció anteriors, cercant noves vies en la línea de responsabilitat social corporativa i sostenibilitat. Enguany la guia s’ha realitzat en 5 idiomes; català, castellà, anglès, francès, italià i alemany. La nova guia ha tingut una acollida molt positiva a la fira entre el sector professional, pel seu disseny, modernitat i practicitat.
EIBTM
El Sitges CB ha participat per sisè any consecutiu a la fira EIBTM, la més important a nivell internacional de turisme de negocis i que ha tingut lloc a la Fira 2 de Barcelona del 30 de novembre al 2 de Desembre. Sitges hi ha assistit amb dos estands, un del Catalunya Convention Bureau i l’altre del Barcelona Province Convention Bureau de la Diputació de Barcelona. Durant els tres dies de la fira es van realitzar un total de 71 contactes, entre les visites pre-concertades amb compradors convidats i les que es realitzen de manera espontània a la fira. Enguany la fira ha augmentat en un 5% el nombre de visitants professionals respecte a l’any anterior. Ha comptat amb 3.125 empreses expositores, 8.395 compradors i 55.300 cites realitzades.
PUBLICITAT
PUBLICITAT