Vegueria del Penedès

VNG

La Plataforma Centre Multiserveis crearà 80 nous llocs de treball


VD

24-01-2011 23:23

Un total de 830 persones s'han presentat al procés de selecció per ocupar alguna de les places que s'oferten

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Consorci de Serveis a les Persones de Vilanova i la Geltrú ha iniciat el procés de selecció de personal per ocupar un total de 80 llocs de treball, per a la nova Plataforma Centre Multiserveis.

A principis de gener es va fer pública l'oferta a través de diferents canals de difusió com les borses de treball dels col·legis professionals, l'Institut Municipal d'Educació i Treball (IMET) i la publicació d'un anunci al Diari de Vilanova.

Durant el període fixat per presentar les sol·licituds s'han rebut un total de 830 currículums adreçats als diferents llocs que s'ofertaven. Un 40% dels candidats s'han presentat per cobrir places administratives i la resta, un 60%, han mostrat interès per ocupar places tècniques assistencials dels àmbits de salut i de serveis socials.

El Consorci de Serveis a les Persones de Vilanova i la Geltrú iniciarà ara el procés de selecció dels aspirants amb l'objectiu de poder disposar dels equips professionals a mida que es posin en funcionament els diferents serveis de que consta La Plataforma Centre Multiserveis, a partir del mes de febrer.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.