DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

OPINIÓ

La Unió Vilanovina compleix 150 anys de la seva existència


La Unió Vilanovina

27-01-2011 18:41

Enguany la nostra Entitat fa els 150 any de la seva fundació. Creiem que aquesta efemeriada és prou important com per celebrar-ho.

Al llarg d´aquest anys l´Entitat ha passat per moments bons, altres amb dificultas i fins tot ha estat a punt de desapereixer, però ni els esdeveniments històrics, ni la falta de llibertats, ni les constants readapatacións al diferents moments socials i, fins i tot, l’assatjament veinal, no han pogut amb la Unió.

Tot i que ara no passem per un dels millors moments, volem celebrar aquest aniversari amb il.lusió, ja que ens sentim hereues i particeps de la seva història. Per aquest motiu hem preparat al llarg de l´any un conjunt actes, activitat i publicacions

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.