DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

Restriccions de trànsit a la carretera de Sitges


VD

17-02-2011 19:20

S’habilitarà pas alternatiu del 21 al 24 de febrer i es recomana agafar altres itineraris

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

“Canalizaciones del Garraf” ha comunicat que la setmana que ve, concretament a partir del proper dilluns 21 de febrer, faran unes obres de canalització de gas a la carretera de Sitges, entre el carrer Sagrada Família i els habitatges que es troben passada la gasolinera de Ribes, afectant la parada del bus i el carril de circulació en sentit Sitges.

Està previst que l'actuació durarà entre 3 i 4 dies i per regular el trànsit rodat es donarà pas alternatiu a través d’un únic carril durant el dia i amb semàfors durant la nit.

Per aquest motiu s’aconsella l'accés al nucli, i especialment la sortida de Ribes, per altres vies o itinerari alternatiu, com pot ser el carrer dels Cards i la variant C-15B. Els dies d'execució d'obra planificats són des del dilluns 21 fins al dijous 24, tot i que és possible que es faci en un termini més curt. Durant la nit, la via estarà practicable.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.