PUBLICITAT
COMARQUES
21-02-2011 19:08
Tot i la diversificació d’eines TIC, amb un augment continu d’usuaris a aplicacions de comunicació a internet com Twitter i Facebook que afecta l’actualització i aparició de nous blocs, la xarxa penedesfèrica segueix augmentant. Així també els twittaires de la Penedesfera superen els 600. Coincidint amb els 3 anys de la reunió constituient a Gelida, llavors com un col.lectiu informal i ara secció de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació de l’Institut d’Estudis Penedesencs, s’ha passat d’un grup a una pàgina al Facebook http://www.facebook.com/Penedesfera per facilitar la visibilitat de les idees i opinions ciutadanes.
Aquesta xifra continua fent de la Penedesfera el col.lectiu de blocaires més nombrós de Catalunya i també una de les xarxes TIC més actives, amb més de 65.000 apunts importats pel portal dels bloggers i interessants en el web 2.0 del Penedès. Destaca respecte la darrera actualització l’augment de blocs d’entitats així com de blocaires anoiencs. Al bloc del portal de la Penedesfera hi ha una estadística dels membres de la comunitat i també es pot conèixer el desenvolupament de la preparació de les 4es Jornades de la Penedesfera, les quals es celebraran aquest any a Igualada el proper 21 de maig.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT