SITGES
04-03-2011 10:39
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Amb l'aspecte d'un cabró, el rei del carnaval de Sitges va arribar ahir al municipi entremig de l'espectació dels vilatans i sota una intensa pluja que no va poder deslluir la seva espectacular aparició. Pocs minuts després ho feia la reina del carnaval i, d'aquesta manera es donava per encetada la setmana carnavalera del municipi.
Sa majestat, amb l'estètica del fauno, s'ha proposat aquest any reivindicar els valors naturals del Garraf i per això s'ha fet acompanyar d'esquirols, àligues perdigueres, margallons, mosquits tigres i demés espècies de la flora i la fauna comarcal. Elles integren el seu seguici reial que ahir ja va començar a repartir crítiques entre govern i oposició municipal.
PUBLICITAT
PUBLICITAT