Vegueria del Penedès

SITGES

Ayerim-Arual, reina infantil del Carnaval


VD

05-03-2011 10:07

El personatge està encarnat per dos nenes, Paula Martínez i Joana López, de Fantastik Show

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Amb la temàtica mitològica de la deesa turca i la seva comitiva, Fantastik Show segueix la línia de la trilogia, que va encetar en el Carnaval 2010.

Un cop feta la proclamació la reina va estar acompanyada en la carrossa de la reina del Carnaval, també de Fantastik Show, "Ikst-Atá-Whos-n'fa", que encarna la sitgetana Lídia Martí. Qui tampoc va faltar va ser el Carnestoltes i la seva comitiva, organitzada per la colla "Matxambrats"

Els actes del Carnaval continuaran aquest dissabte amb les diferents visites als hospitals, el Mercat Municipal i la divertida Cursa de Llits disfressats.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.