Vegueria del Penedès

VNG

Una delegació d'alcaldes d'El Salvador visiten Vilanova i la Geltrú


VD

06-03-2011 23:08

El grup d'autoritats són a Catalunya per conèixer els ports i aeroports del país

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Una delegació d'alcaldes de El Salvador van ser rebuts divendres a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, per part del regidor d'urbanisme i planejament, Joan Martorell.

El motiu de la visita d'aquest grup d'autoritats, convidats per l'Associació de Cooperació Internacional TAZUMAL, és conèixer els ports i aeroports que hi ha als diferents municipis catalans. I d'entre el grup de ports, conèixer el funcionament i les instal·lacións del Vilanova i la Geltrú. Tercer port en importància de tot Catalunya, després de Barcelona i Tarragona.

Els alcaldes dels municipis de Compas, La Unión, San Luis Talpa i Puerto el Triunfo, van estar acompanyats pel president de Tazumal, Rafael Lemus, i per l'assessor de la Diputació de Barcelona i exalcalde de Moncada i Reixac, César Arribalaga.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.