PUBLICITAT
SITGES
07-03-2011 13:04
2.500 persones distribuïdes entre 50 carrosses van exhibir una gran varietat de temàtiques en les seves disfresses. El món cinematogràfic, amb el film “Alícia en el País de les Meravelles” o els superherois; l'època del Paleolític, la fantasia dels carnavals de Rio de Janeiro i Venècia, i el record al líder del grup musical Queen, Freddie Mercury, van ser algunes de les disfresses que van desfilar al llarg de la rua.
La policia local de Sitges i els Mossos d'Esquadra van desplegar un fort dispositiu policial per vetllar per la seguretat a la vila. En total, es van mobilitzar ahir a la nit, més de 500 agents entre els diferents cossos de seguretat.
Una de les principals novetats d'aquest any, és que les trucades d'emergència que es produïssin des de Sitges al 112 per primer cop es centralitzaven des de la Prefectura de la Policia Local on estava instal·lat el Centre Operatiu de Coordinació (CECOR). El centre es va activar ahir a la nit i es tornarà a reunir dimarts. Així qualsevol trucada serà recollida en aquest dispositiu per agilitzar la resposta davant qualsevol urgència que es pugui produir.
D'altra banda, una curiositat d'aquest any és que el Carnaval de Sitges s'ha convertit en l'escenari principal del videoclip de Lucia Pérez, escollida com a representant espanyola al Festival d'Eurovisió. Durant la primera part de la rua, la cantant gallega va ballar amb diferents participants del Carnaval al ritme de la cançó “Que me quiten lo bailao”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT