PUBLICITAT
VNG
10-03-2011 1:41
El Carnaval de Vilanova i la Geltrú 2011 ha arribat al seu final amb la celebració, aquest vespre, de l'Enterro de la Sardina, que ha estat organitzat per l'entitat Marítims. Després d'una setmana molt intensa, marcada per la diversió i el bon ambient, els vilanovins i vilanovines s'han acomiadat de Sa Majestat Carnestoltes i han començat el compte enrere pel Carnaval 2012.
Els ciutadans i ciutadanes s'han aplegat a la Casa Mortuòria, que com a novetat d'enguany estava ubicada a la plaça de les Neus, per donar l'últim adéu a Sa Majestat, que ha resistit la mort fins a última hora de la tarda. Un cop el Rei Carnestoltes ens ha deixa't, s'ha donat el tret de sortida al seguici de la comitiva fúnebre, que ha dut les despulles de Sa Majestat fins a la plaça de la Vila.
Un cop allà, el notari ha estat l'encarregat de llegir les últimes voluntats del Rei. Tot seguit, s'ha dut a terme la crema de les seves despulles, que ha acabat amb tota la comitiva reial dins del crematori acompanyant a Sa Majestat. Els focs artificials han posat punt final a un lluït Enterro de la Sardina i al Carnaval de Vilanova i la Geltrú 2011.
Darreres activitats
Tot i que amb la celebració del dimecres de Cendra s'han tancat els actes oficials del Carnaval, encara hi ha previstes algunes activitats per aquest cap de setmana. Entre elles destaquen diversos sopars i balls de cloenda organitzats per diferents entitats de la ciutat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT