Vegueria del Penedès

VNG

El Museu Balaguer proposa un itinerari per descobrir la imatge de la dona en la pintura


VD

10-03-2011 22:05

L'activitat se celebra fins diumenge,amb motiu de la celebració del Dia de la Dona

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La imatge de la dona a la pintura és la proposta que el Museu Víctor Balaguer ofereix a tota la ciutadania per commemorar el Dia de la Dona. Es tracta d'un itinerari autoguiat per la col·lecció de pintura del museu en que la protagonista és la dona.

El visitant podrà descobrir les imatges femenines pròpies en l'art de finals del segle XIX fins a principis del segle XX.

El recorregut s'acompanya amb un fulletó de mà específic per tal de facilitar la visita. Paral·lelament, s'han identificat amb una icona les pintures que exemplifiquen aquest univers femení. El públic podrà realitzar aquesta activitat fins el diumenge 13 de març.

Per altra banda cal recordar que avui dijous a les 19h tindrà lloc la conferència Victoria González Somón: una dona a l'ombra d'un col·leccionsita, a càrrec d'Esther Alsina.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.