DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Robatori en una joieria del carrer Caputxins


VD

11-03-2011 13:12

Els lladres han utilitzat un mall per fer un forat al vidre de l'aparador i després van encastar un vehicle

La policia busca els autors d'un robatori que ha tingut lloc aquesta matinada cap a les sis del matí a Vilanova i la Geltrú. Uns lladres han aconseguit forçar l'entrada a la joieria Lluna d'Or, ubicada al carrer Caputxins, i emportar-se diverses joies de l'aparador.

Segons fonts de l'establiment comercial, els lladres han utilitzat un mall per trencar el vidre de l'aparador i després han encastat un vehicle a l'entrada de la joieria.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.