DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Unitat per l'hospital


VD

16-03-2011 23:35

El ple s'ha unit per reclamar el futur hospital de Vilanova davant el govern de la Generalitat

Malgrat que en un principi el tripartit i Convergència i Unió lluitaven per separat, el ple ha servit per demostrar que davant d'un equipament tan important com el futur hospital s'ha d'anar a una.

Tot i que encara no hi ha hagut una declaració de l'actual Conselleria de Salut, el tripartit i Convergència i Unió de la ciutat han presentat una moció per demanar que tiri endavant el procés per construir l'hospital d'aguts a la capital del Garraf.

El Partit Popular i la Candidatura d'unitat Popular, per la seva banda, han titllat una vegada més la notícia de l'hospital d'electoralita. Els populars s'han mostrat satisfets per aquesta unitat entre el govern i CiU, mentre que la CUP ha dubtat de que algú pugui votar en contra d'un hospital a la ciutat.

Finalment, tots els regidors han votat una única moció recollint l'aportació de tots els grups. Un fet que ha deixat palesa la unitat del consistori davant la construcció d'aquest equipament.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.