VNG
17-03-2011 19:55
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A partir de dimarts que ve, 22 de març, les parades dels mercats municipals del Centre i de Mar repartiran el segon llibre de receptes Del mercat a taula. Receptes de baix cost. El volum inclou 120 propostes culinàries de clients i clientes dels mercats de la província de Barcelona, que han guanyat el concurs organitzat per la Diputació juntament amb els municipis participants.
Entre les receptes n'hi ha dues de proposades des de Vilanova i la Geltrú, "Bunyols d'ous de verat", de Carme Arce, i "Carpaccio de carbassó", de Carmen Tatxé. El juny passat es van conèixer les receptes guanyadores del concurs, que ara ja es troben recollides en el llibre.
PUBLICITAT
PUBLICITAT