Vegueria del Penedès

COMARQUES

Venca fa entrega de dos premis per valor de 21.000 euros


VD

20-03-2011 12:50

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Les clientes premiades per aquesta promoció, que va tenir lloc entre el 30 de novembre i el 31 de desembre de 2010, són Olga Marguello, de la localitat madrilenya de Cercedilla, i Belén Álvarez, de la ciutat de Huelva. La primera ha guanyat un Audi A1 per valor de 15.000 € i la segona, 6.000 €.

Venca és la gran superfície de venda a distància per catàleg i Internet de moda, tèxtil i llar, situada a la localitat barcelonina de Vilanova i la Geltrú. La companyia distribueix els seus productes a tota la Península, inclòs Portugal, a més de Balears, Canàries, Ceuta, Melilla i Andorra.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.