DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PÀDEL

Més pistes de pàdel al CEM Parc del Garraf


VD

31-03-2011 19:46

L’1 d’abril, començaran les obres de construcció de tres noves pistes de Pàdel al CEM Parc del Garraf. Amb aquesta millora, les pistes disponibles s’incrementaran fins a 5

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Les obres finalitzaran a començaments del mes de maig, moment a partir del qual, els abonats gaudiran de quotes i serveis especials mitjançant el Club de Pàdel Parc del Garraf (classes particulars i col·lectives infantils i adults, Campus, torneigs i lligues).

Amb la direcció tècnica de Juan Díaz, International Coach Professional Pàdel, l’escola de Pàdel del CEM Parc del Garraf esdevindrà un punt de referència del Pàdel a Catalunya amb la inclusió per part de la Federació Catalana de Pàdel en el seu circuit de competicions.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.