Vegueria del Penedès

SITGES

El món casteller convertit en empresa a 'Fer pinya'


VD

04-04-2011 23:12

La publicació, editada per Entramat, és la primera que mostra els castells com exemple d’organització empresarial

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Com aplicar l’estructura i el funcionament d’una colla castellera a una empresa. Gràcies a un amic casteller, un executiu que pateix la crisi econòmica descobreix la màgia i l’entramat d’una colla de castells. Aquest és el fil argumental del llibre Fer pinya de Jordi López Daltell, presentat aquest dissabte al Palau del Rei Moro.

Al llarg de la trama, el protagonista viu diferents moments i aplica tot allò que aprèn al voltant de l’activitat castellera a l’àmbit empresarial i també a la seva vida personal.

López Daltell, consultor i autor d’altres llibres de management, es va inspirar en la Jove de Sitges per a elaborar aquest llibre. I és que la seva història, narra el procés d’una colla, de nom i població fictícia, per aconseguir la torre de 7 i el 4 de 8, una fita ja assolida per la colla castellera sitgetana l’octubre de 2009.

Malgrat la gran quantitat de publicacions i literatura que ha generat el món dels castells, aquesta és la primera vegada que se’ls mostra com exemple d’organització empresarial, com van reconèixer en la presentació del llibre l’autor, Jordi López Daltell, i Santi Terraza i Dani Farrerons, membres de la Jove de Sitges.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.