Vegueria del Penedès

SITGES

Sitges es promociona com a destinació de turisme de negocis a França


VD

07-04-2011 19:28

Els viatges de familiarització són una altra bona eina per donar-se a conèixer

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Sitges Convention Bureau, el programa especialitzat en turisme de negocis de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, va assistir la setmana passada a la fira Meedex de París per a promocionar-se com a destinació idònia per acollir reunions, congressos i convencions. A la fira Sitges hi ha assistit amb taula pròpia però sota el paraigües de l’Spain Convention Bureau dins l’estand de Turespaña. La fira va comptar amb un total de 271 co-expositors de 30 destinacions diferents amb un total de 183 estands.

Aquest saló s’adreça exclusivament al mercat de turisme de negocis i esdeveniments; i hi van passar al voltant de 1.000 professionals. D’aquests, el 80% eren compradors francesos interessats en el mercat internacional i el 20% restant provenien de Bèlgica, Suïssa i Luxemburg. Tots aquests visitants a més, es van poder endur la Guide International des professionals de Tourisme d’Affaires et de l’Evénement distribuïda gratuïtament entre els organitzadors de reunions, i on Sitges també hi tenia un espai.

En el marc de la fira, el Sitges CB va reunir-se amb un total de 22 contactes d’agències organitzadores, i una d’elles ja ha proposat Sitges per una convenció de 180 persones per a l’octubre de 2011.

Una altra eina utilitzada pel Sitges Convention Bureau per difondre les oportunitats de Sitges són els viatges de familiarització i de premsa especialitzada. Així, al darrer trimestre, el Sitges Convention Bureau ha fet d’amfitrió i ha ensenyat els equipaments i espais del quals gaudeix Sitges, a la revista especialitzada Meetigs & Events Magazine; un viatge per a l’agència de Madrid Ole Especial Events organitzat per l’Hotel Melià Sitges; i un altre viatge adreçat al mercat alemany, amb 10 participants, organitzat per l’Hotel Dolce Sitges.

Totes aquestes accions donen els seus fruits, i des del gener de 2011 fins ara, el Sitges Convention Bureau ha rebut més de 50 peticions de reunions i congressos a celebrar entre aquest mateix 2011 i el 2014. En molts d’aquests casos, la candidatura de Sitges competeix directament amb Barcelona ciutat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.