Vegueria del Penedès

COMARQUES

Polítics i economistes es donen cita al Cercle d'Economia


VD

01-06-2011 22:09

Sitges torna a ser l'escenari anual de les trobades que organitza l'entitat, que ara presideix el vilanoví Josep Piqué

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Cercle d'Economia reunirà aquest cap de setmana a Sitges polítics i economistes de prestigi que analitzaran les bases per a la nova economia del segle XXI, segons el títol que la institució ha donat a aquesta trobada anual.

La Reunió del Cercle d'Economia arrencarà demà dijous a les cinc de la tarda amb la intervenció del president de la Generalitat, Artur Mas. Serà el responsable de la sessió inaugural que donarà pas una hora després al debat sobre l'economia estatal i la seva competitivitat internacional, en el que intervindran Pol Antràs, Catedràtic d’Economia de la Harvard University, Cristina Garmendia, Ministra de Ciència i Innovació, Laura González-Molero, Presidenta i Consellera Delegada de Merck, Javier Monzón, President d’Indra, i Josep Oliu, Vicepresident del Cercle d’Economia, que actuarà de moderador.

Altres de les persones que intervindran durant els propers tres dies a Sitges són Miguel Fernández Ordóñez, Governador del Banco de España, Joseph Stiglitz, premi Nobel d’economia l'any 2001 i Mariano Rajoy, president del Partido Popular, entre molts d'altres. Així mateix, la cloenda, dissabte al migdia, comptarà amb la intervenció de Josep Piqué, President del Cercle d’Economia i  José Luis Rodríguez Zapatero, President del Govern.

Les Reunions Cercle d'Economia constituïxen l'activitat més significada i reconeguda del Cercle, que ofereixen al llarg de la seva història la visió del desenvolupament econòmic i la modernització social de l'Estat. 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.