DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

Comunicat de Premsa de la Junta del Patí sobre la dimissió de Lluís Soler


Llorenç Mateo

29-09-2011 10:41

Pau Viadel seguirà com a President, com a mínim fins l'Assemblea

La Junta Directiva del C.P.Vilanova ha nomenat a Pau Viadel president del club, després que el fins ara president Lluis Soler presentès la seva dimissió per motius personals. Soler continuarà vinculat a la directiva.

La totalitat de la Junta Directiva continua al costat de Pau Viadel.

En l’Assemblea anual de final de temporada es posarà el càrrec a disposició dels socis del club.

Junta Directiva
C.P.Vilanova

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.