PUBLICITAT
COMARQUES
04-10-2011 18:26
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
Es tracta d'una coproducció entre Canal Blau – Maricel TV i la Xarxa de Televisions locals de Catalunya, que s'emetrà cada dia del 6 al 16 d'octubre a les 21:00 h, tant a la televisió del Garraf com a la resta de televisions de la Xarxa.
El programa, dirigit per Owen John Holden i Berta Chacón, informarà diàriament de tot el que passi al Festival de cinema, amb un repàs a totes les projeccions de les diferents seccions oficials, reportatges i entrevistes a directors, actors i altres personatges que visitin el Festival. A més, el programa compta amb la secció “Brigadoon Zone”, presentada per Diego López, responsable del mític espai de vídeoprojeccions gratuïtes que informarà dia a dia de totes les activitats que es duguin a terme a Brigadoon.
La inauguració del Festival amb el film de producció catalana “EVA”, els homenatges a actors com Michael Biehn i Michael Ironside, o directors com Jaume Balagueró o Brian Singer, i esdeveniments com la Zombie Walk seran alguns dels moments que centraran l'atenció de Festival TV.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT