PUBLICITAT
SITGES
05-10-2011 18:05
"No molestar" és el nom del curt que han realitzat els alumnes del Taller de Cinema de Sitges 2011, una iniciativa promoguda pel Servei de Joventut de l'Ajuntament de Sitges. Ara aquest film entra a concurs en un nou apartat del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, Premis Nova Autoria (secció Noves Visions). La secció reconeix el talent emergent de les produccions sorgides de les escoles de cinema. Es tracta d’una finestra per ajudar a promoure i difondre la creació d’autors novells.
Amb una guió realitzat pels mateixos alumnes i amb música de Make-d-productions, el curt de 10 minuts arrenca amb la descoberta d'un cadàver dins d'un cotxe. El presumpte assassí podria ser l'únic client d'un hotel de carretera, on la recepcionista corre perill.
El passi tindrà lloc aquest dissabte 8 d'octubre, al Cinema Prado (c. Francesc Gumà, 8- Sitges), a les 15.15 hores. La lectura del veredicte del concurs es farà a les 18.00 hores de la tarda i comptarà amb la presència de l’alcalde de Sitges, Miquel Forns.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT