DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

El curt local 'No molestar', a concurs al Sitges'2011


Redacció

05-10-2011 18:05

El curt realitzat pels alumnes del Taller de Cinema organitzat per l’Ajuntament de Sitges concursa en la secció Nova Autoria del Festival de Cinema i es projecta aquest dissabte al Cinema Prado a les 15.15 hores

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

"No molestar" és el nom del curt que han realitzat els alumnes del Taller de Cinema de Sitges 2011, una iniciativa promoguda pel Servei de Joventut de l'Ajuntament de Sitges. Ara aquest film entra a concurs en un nou apartat del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, Premis Nova Autoria (secció Noves Visions). La secció reconeix el talent emergent de les produccions sorgides de les escoles de cinema. Es tracta d’una finestra per ajudar a promoure i difondre la creació d’autors novells.

Amb una guió realitzat pels mateixos alumnes i amb música de Make-d-productions, el curt de 10 minuts arrenca amb la descoberta d'un cadàver dins d'un cotxe. El presumpte assassí podria ser l'únic client d'un hotel de carretera, on la recepcionista corre perill.

El passi tindrà lloc aquest dissabte 8 d'octubre, al Cinema Prado (c. Francesc Gumà, 8- Sitges), a les 15.15 hores. La lectura del veredicte del concurs es farà a les 18.00 hores de la tarda i comptarà amb la presència de l’alcalde de Sitges, Miquel Forns.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.