DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Moritz, cervesa oficial del Festival de Sitges per tres anys


Redacció

12-10-2011 22:22

A més de dissenyar una edició limitada de l’ampolla per als convidats i les festes oficials del Festival, Moritz arriba als fans del cinema fantàstic a través de les xarxes socials, mitjançant concursos i regals

VD. Moritz, cervesa oficial del Festival de Sitges

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

A més de dissenyar una edició limitada de l’ampolla per als convidats i les festes oficials del Festival, Moritz arriba als fans del cinema fantàstic a través de les xarxes socials, mitjançant concursos i regals molt especials.

A les xarxes socials on Moritz té presència s’ha desenvolupat un conjunt d’accions per regalar entrades i packs de merchandising del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya i de Moritz. A Facebook es va convidar als fans de la marca cervesera a assistir a l’estrena de la pel·lícula “Eva” de Kike Maíllo que va inaugurar el Festival i a la festa inaugural amb el MoritzBus. També hi haurà un concurs per assistir a la projecció de la pel·lícula de cloenda “The Thing” i a la festa que tancarà el Festival.

D’altra banda, Moritz –amb la col·laboració d’ABB– ha recreat un robot que ‘oferirà’ una ampolla –d’edició limitada– a alguns dels visitants que s’acostin a l’Hotel Melià. Aquest braç robòtic està programat per poder agafar una ampolla, obrir-la i oferir-la al client.

A més, in situ un actor anima a les persones que fan cua per accedir a veure les pel·lícules a participar en un concurs imitant els moviments d’un robot, inspirats per la temàtica del Festival, la Intel·ligència Artificial. Els millors imitadors de robots guanyaran premis del Festival i de Moritz.

Pel que fa a Twitter, diàriament Moritz està regalant invitacions per a les pel·lícules que es projecten al festival a través de concursos en què pregunten als fans dades sobre el Festival.

Moritz ha dissenyat una campanya de comunicació específica per a SITGES 2011. “Cervesa i microxips”, vinculada al leit motiv d’aquesta edició del Festival, la intel·ligència artificial i l’entorn dels robots.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.