PUBLICITAT
SITGES
12-10-2011 22:22
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
A més de dissenyar una edició limitada de l’ampolla per als convidats i les festes oficials del Festival, Moritz arriba als fans del cinema fantàstic a través de les xarxes socials, mitjançant concursos i regals molt especials.
A les xarxes socials on Moritz té presència s’ha desenvolupat un conjunt d’accions per regalar entrades i packs de merchandising del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya i de Moritz. A Facebook es va convidar als fans de la marca cervesera a assistir a l’estrena de la pel·lícula “Eva” de Kike Maíllo que va inaugurar el Festival i a la festa inaugural amb el MoritzBus. També hi haurà un concurs per assistir a la projecció de la pel·lícula de cloenda “The Thing” i a la festa que tancarà el Festival.
D’altra banda, Moritz –amb la col·laboració d’ABB– ha recreat un robot que ‘oferirà’ una ampolla –d’edició limitada– a alguns dels visitants que s’acostin a l’Hotel Melià. Aquest braç robòtic està programat per poder agafar una ampolla, obrir-la i oferir-la al client.
A més, in situ un actor anima a les persones que fan cua per accedir a veure les pel·lícules a participar en un concurs imitant els moviments d’un robot, inspirats per la temàtica del Festival, la Intel·ligència Artificial. Els millors imitadors de robots guanyaran premis del Festival i de Moritz.
Pel que fa a Twitter, diàriament Moritz està regalant invitacions per a les pel·lícules que es projecten al festival a través de concursos en què pregunten als fans dades sobre el Festival.
Moritz ha dissenyat una campanya de comunicació específica per a SITGES 2011. “Cervesa i microxips”, vinculada al leit motiv d’aquesta edició del Festival, la intel·ligència artificial i l’entorn dels robots.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT