Vegueria del Penedès

FUTBOL

La dinàmica negativa deixa el Vilanova sense reacció


Miquel Vall

13-10-2011 0:09

El partit ha començat amb el domini del Balaguer, que ha imperat a tot el partit. El Vilanova segueix com a cuer de Tercera

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El partit ha començat amb el domini del Balaguer quan, en el minut 3, Figuerola ha centrat a l'àrea on Salat ha rematat forçat, però Camacho l'ha tret cap al mig del camp. El Vilanova, que no estava entrant en el partit, ha vist com en el minut 12 un xut des de la frontal de Mañosa ha sortit desviat a corner per la defensa.

El Balaguer jugava el seu partit buscant contres i jugades aèries per tal de crear perill sobre la porteria de Carrasquilla i en el minut 17, en una sortida de corner, Ermengol ha aprofitat un mal refús de la defensa per marcar de cap el 0 a 1. El Vilanova s'ha vingut avall i no ha sabut sobreposar-se al resultat obrint el joc per las bandes i buscant pilotes llargues per buscar l'arribada dels davanters fins a l'àrea rival. De fet, no ha sigut fins el minut 26 quan Carlitos ha marcat l'1 a 1 després que donès gol a una pilota treta sobre la línia de gol per Xavi García, que havia rematat Carlités de cap davant la sortida de Nogues. La reacció del Balaguer no s'ha fet esperar massa i en el minut 30 Salat ha marcat tot sol davant Carrasquilla.

A la represa han començat com han acabat a la primera meitat, amb domini del Balaguer al mig del camp però sense arribar amb perill a la porteria de Carrasquilla i el Vilanova tocant al mig del camp l'esfèric però sense idees per arribar amb claredat i finalitzar les jugades.

El partit era pràcticament un monòleg del Balaguer que era qui portava el joc i en el minut 75 Giribet ha obert a l'espai on, en cursa, la rep Ermengol, que es queda sol davant el porter Carrasquilla que salva el que haguès estat l'1 a 3 el marcador.

Dos minuts més tard, el Vilanova s'ha quedat amb deu jugadors per l'expulsió de Pitu -per veure la segona targeta groga en menys d'un minut- per anar a disputar un esfèric amb Xavi Garcia, que ha caigut el terra. Hi havia molta tensió entre els jugadors del Vilanova veient l'expulsió rigurosa que havien patit i com estaven perdent i no podrien empatar, ja que en la segona part no havien arribat cap cop a la porteria de Nogues.

Ja arribant el temps afegit, tota la banqueta local ha saltat quan l'àrbitre ha assenyalat només tres minuts de descompte, quan hi havien hagut 5 canvis i havien entrat varies vegades les assistències. I ja amb el xiulet final, el capità Valldosera ha anat cap els àrbitres reclamar-ho.

La fitxa técnica

• CF Vilanova: Carrasquilla,Fede(36’ Alabau), Valldosera, Mañosa, Marcos, Carlitos, Pitu,Forzinetti(56’ Cristian), Adam(67’ Pep), Pinilla i Acosta
• FC Balaguer: Nogues, Adria, Domi, Egea, Dago( 70’ Ciruela), Xavi, Gabernet, Jony, Ermengol, Figuerola(64’ Edith) i Salat(46’ Giribet)
• Arbitre: Daniel Navarro Jiménez (delegació Bages). Ha ensseyat targeta groga el Local a valdo(27’), Mañosa(73’) Pitu(76’) i (77’) ,2n entrenador(86’), Cristian(87’) i Pep(89’) i els visitants Dago(4’) i Xavi(62’). Tarjeta vermella el local Pitu(77’)
• Gols: 0-1 Armengol(15'), 1-1 Carlitos(29’) i 1-2 Salat(30’)
• Incidencies: 600 espectadors a l'Alumnes Obrers

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.