DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

Alberto Mazón dona la llista per l'Europeu Sènior femení de Wuppertal


Llorenç Mateo

13-10-2011 20:34

Cate Ortega única representant del Patí

El seleccionador estatal femení Alberto Mazón ha donat la llista definitiva de jugadores per l'Europeu Femení Sènior de Wuppertal, i en la mateixa hi figura la jugadora vilanovina Cate Ortega.

De la llista inicial han quedat fora pel que fa a jugadores vilanovines, primer Claudia Miret i desprès Ester Nadal.

En els ambiens hoqueístcs vilanovins aquesta decissió ha portat a tota mena de comentaris ja que tractant-se d'un Europeu Sènior es pensa que potser era millor portar jugadores amb més experiencia que alguna de les que hi aniran.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.