DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Balada triste de trompeta, d'Álex de la Iglesia, guanya el Méliès d'Or


Redacció

13-10-2011 21:02

El Méliès d’Or al millor curtmetratge ha estat per Suiker (Sugar) dirigit per Jeroen Annokkee

VD. Balada triste de trompeta, d'Álex de la Iglesia, guanya el Méliès d'Or

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Nou festivals de Cinema Fantàstic de tota Europa atorguen el Méliès d’Argent a la millor pel·lícula exhibida en el seu certamen (Balada Triste de Trompeta el va guanyar en el Festival d’Amsterdam), i només una entre totes elles s’alça amb el Méliès d’Or a la millor pel·lícula de l’any.

Les altres pel·lícules nominades eren: Transfer (Damir Lukacevic), The Last Employee (Alexander Adolph), Rare Exports: A Christmas Tale (Jalmari Helander), Rubber (Quentin Dupieux), Troll Hunter (Andre Ovredal), Secuestrados (Miguel Ángel Vivas), Hideways (Agnès Merlet) i Attack the Block (Joe Cornish).

El Méliès d’Or al millor curtmetratge ha estat per Suiker (Sugar) dirigit per Jeroen Annokkee. El curt s’havia endut el Méliès d’Argent en l’Amsterdam Fantastic Film Festival.

El jurat d’aquest any el formaven Àlex Aguilera, Manlio Gomarasca i Paco Cabezas. En el marc de la gala es projectarà la pel·lícula El Monje (Dominik Moll) i el curtmetratge La gota (Daniel Piera).

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.