PUBLICITAT
VNG
24-10-2011 18:49
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El Festival Nowa Reggae organitza per quart any consecutiu la cita amb els sound systems de la comarca del Garraf. Com es habitual ens els últims anys, coincidiran els més veterans de l'escena amb les noves generacions que pugen amb molta força.
La trobada serà dissabte a l'envelat a partir de les 22,30 hores i és prevista les actuacions d' Urtica Sound, Shut Up & Listen, The King Nikochan, Hoppy Dread, Bigga Love, Monkeys Family, Rasta Respect, How High i Pëtit
Com a novetat, enguany s'organitzarà de forma complementària el Nowa Youth, que es durà a terme durant tot el dissabte on hi hauran activitats a l'skate park amb competicions, exhibicions, sorteigs i moltes sorpreses. Tot plegat estarà amenitzat amb la millor música reggae amb Ultrafyah Sound i Borsalino Sound Sistema.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT