Vegueria del Penedès

VNG

Mollet, l'inici de la recta final de la temporada bordegassa


Marc Ortiz de Urbina

28-10-2011 0:22

Després d'aquest diumenge, als vilanovins només els restarà Terrassa i la Diada de la Colla

Bordegassos. Assaig de 3 de vuit fins a dosos

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquest serà el primer dels tres diumenges consecutius que tancaran la temporada 2011 de la colla de groc terrós. La cita d'aquest diumenge tindrà lloc a la plaça Prat de la Riba de Mollet a les dotze del migdia i els de la capital del Garraf estaran acompanyats pels Castellers de Mollet i la Jove de Barcelona.

D'altra banda, aquest divendres els vilanovins tornen a celebrar un assaig general de gran importància. Al llarg de les darreres setmanes la colla ha completat diverses vegades tant el tres com el quatre de vuit fins a dosos, sencers dalt de la pinya. A més, també s'ha completat el quatre de set net sencer i el tres de set net fins aixecador. Paral•lelament, a cada assaig es treballa per mantenir i polir la torre de set (ja se n'han descarregat cinc), a la vegada que, mica en mica, es van incorporant a les proves els castellers més novells. A l'horitzó bordegàs les mirades es centren en la diada del diumenge 6 de noivembre, quan els Bordegassos volen revalidar els castells de vuit a la diada dels Castellers de Terrassa. Després d'haver-lo descarregat a la Diada Salvany, el quatre de vuit tornarà a plaça i no es descarta tampoc el tres de vuit.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.