Vegueria del Penedès

SANT PERE DE RIBES

El Servei d'Atenció al Consum, model per a altres ajuntaments


Redacció

07-11-2011 14:06

La Regidora de Consum participa en una Jornada Formativa convidada per la Diputació

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Aquesta Jornada, celebrada recentment a Vilafranca del Penedès, ha tingut l’objectiu de proporcionar informació a regidors i regidores de les competències municipals en matèria de consum i, alhora, exposar diferents experiències de polítiques públiques d’atenció al consumidor.

Núria Mestre va explicar l’experiència en el nostre municipi, la qual destaca per la importància de la Cultura de la Mediació en la gestió dels temes de consum. Aquesta proposta de funcionament fomenta la participació i l’autonomia del usuari, augmenta la seva responsabilitat i permet oferir solucions a problemes compatibles amb interessos inicialment excloents. La regidora també va remarcar el caràcter preventiu d’aquesta metodologia, així com l’economia de temps, recursos i energia que suposa. Va acabar la seva intervenció amb exemples pràctics que van ser molt ben acollits per part dels assistents.

La sessió formativa, celebrada al Centre Àgora de Vilafranca, va comptar també amb intervencions tècniques per part del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació, i anaven adreçades especialment a regidors i regidores amb responsabilitat amb la defensa de les persones consumidores de les comarques de l’Alt Penedès, Garraf i Anoia.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.