PUBLICITAT
VNG
08-11-2011 10:25
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El Ball de Malcasats de Vilanova i l a Geltrú ha estat convidat al Bath International Mummer Unconvention. Per aquesta ocasió s’ha fet una selecció d’alguns dels textos més exitosos dels seus 11 anys de trajectòria. La majoria d’ells seran interpretats en català tot i que també, com a novetat, es representaran alguns personatges en anglès. Actualment s’està treballant en la adaptació del vestuari, la traducció dels textos per als espectadors, els corresponents assajos i la operació logística per a transportar vestuari, instruments i demés complements.
Un equip de mitjans audio-visuals seguirà aquesta comitiva de 22 persones (músics, balladors, actors, director,...) durant tota la expedició, organitzada per l'Agrupació de Balls Populars, i per tant se n’oferiran les corresponents emissions tant de les actuacions del grup local com de la resta de grups convidats al Festival.
En tornar d’aquesta experiència, i de manera immediata, caldrà a posar-se a treballar per les representacions del dissabte de Carnaval 2012 en les que s’estrenaran textos nous i alguna altra novetat que es desvetllarà més endavant.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT