Vegueria del Penedès

COMARQUES

Remant entre el naufragi: la publicitat per internet segueix creixent


Tecnonews / ACPG

17-11-2011 23:35

Tot s'ensorra o almenys això és el que ens diuen els mitjans de comunicació. Bé tot no

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Fa alguns mesos podíem afirmar que les NT estaven en una afortunada posició que els permetia resistir al envesteix. Per desgràcia, aquesta posició amb les retallades de l'administració pública està quedant desdibuixada. De tota manera hi ha algunes parcel·les que encara resisteixen. Una d'elles és la publicitat per internet que és a dia d'avui l'espai que segueix creixent sense descans i que sembla ser creixerà sense treva.

La inversió de publicitat en línia representa ara mateix el 14 per cent del total de diners destinats als anuncis. Així supera la premsa i amenaça amb situar-se per davant del medi on més s'inverteix, la televisió.

De tota manera, la inversió destinada a Espanya que ha crescut en els últims anys moltíssim, encara està lluny de les inversions registrades en altres països de la UE. Gran Bretanya per exemple, és la nació on més pes té la publicitat en línia. Gairebé un 30 per cent dels anuncis estan destinats a la web.

Cal afegir que els números registrats en la UE no arriben al seu torn les xifres aparegudes en altres països com el Japó o els Estat Units. Allà internet i anuncis són sinònims.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.