OPINIÓ
21-11-2011 13:44
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Però ICV-EUiA, l’esquerra verda nacional, lluitarà i generà alternatives. Defensarem tant al Congrés i Senat espanyol, com al Parlament català i als municipis, el nostre programa: lluita contra l’atur, treballar per una democràcia participativa i més transparent, pels drets civils i un Estat del Benestar, defensant Catalunya i el seu dret a decidir, contra les nuclears i per una economia sostenible que no depredi els recursos naturals. Gràcies i som oberts a la vostra participació, propostes o crítiques.
Felicitem també públicament els bons resultats de les esquerres alternatives: increment important de Compromís, CHA, IU i Amaiur. A seguir treballant per una democràcia participativa, amb drets socials, ecològics i nacionals.
PUBLICITAT
PUBLICITAT