DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Sitges celebrarà el 2 de desembre la XIV Nit de Premis Sitges


Redacció

24-11-2011 21:12

La Nit de Premis servirà un any més per reconèixer les aportacions i trajectòries de diferents creadors que han contribuït al desenvolupament de les arts i la difusió de la tradició i cultura

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Un any més institucions, col•lectius i entitats de la vila que promouen concursos i beques al llarg de l’any reconeixeran les aportacions i les trajectòries de diferents creadors que han contribuït al desenvolupament de la cultura sitgetana. Entre els premis més destacats, figura la Ploma d’Or i el Premi Especial que concedeix l’Ajuntament de Sitges.

Els premis que de moment ja es coneixen són el Trinitat Catasús, que el col•lectiu de Periodistes Locals i Comarcals atorga enguany a l’Hospital de Sant Joan Baptista per la seva labor en la preservació i difusió de la Malvasia de Sitges, i el 2on Concurs de Fotografia Amateur Josep Mª Jornet, que serà pel fotògraf Joan Iriarte. Un altre dels reconeixements que es donarà en el transcurs de la vetllada és el XIX Concurs Josep Mirabent i Magrans que, en la categoria de cant ha premiat el tenor Víctor Sicard i al Cuarteto Octavia en la modalitat de cambra. Pel que fa al XXV Premi Jofre Vilà de Floklore, aquesta edició reconeix Miquel Marzal Ortiz per la seva obra “L’altar i la catifa de flors del Cap de la Vila: 1952-1957. Les bases d’una manera d’entendre el seu disseny”. Les arts plàstiques es veuen reconegudes en el XXV Concurs de Pintura Sanvisens i el XV d’Escultura Pere Jou, que han recaigut en Yolanda Martín Aparicio i Rafel Gascón Calvo, respectivament. Les dues categories, universitària i Batxillerat, ESO o FP, del XXX Premi Carbonell Gener que atorga el Grup d’Estudis Sitgetans han quedat deserts i el Premi a les Tradicions Sitgetanes que proposa el Foment de Turisme enguany no s’ha convocat.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.