Vegueria del Penedès

SITGES

El Centre Obert del Rusc tanca l’1 de desembre


Redacció

24-11-2011 21:14

L’Ajuntament creu que és 'insostenible econòmicament per la baixada d’usuaris'

VD.

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La regidoria d’Ensenyament ha dit que garanteix que el servei que fins ara oferia aquest centre quedarà compensat amb les dues ludoteques que actualment funcionen a Sitges: Zona de joc, situada a l’Escola Esteve Barrachina, i la Ludoteca que gestiona l’AMPA de l’escola Miquel Utrillo.

Paral•lelament l’Ajuntament també garantirà les mateixes condicions a totes aquelles famílies amb necessitats especials que, actualment ja venien derivades per Serveis Socials.

Segons les estadístiques que ha donat la regidoria, la utilització mitja del servei era de 5 nens per dia. El cost anual del Centre Obert El Rusc, que fins ara gestionava una empresa concessionària amb 4 monitors diaris, és de 84.000€ anuals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.