DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Dos joves de Vilanova emprenen un viatge experimental a l'Est


Redacció Vilanova i la Geltrú

27-11-2011 Última revisió: 19-10-2012 19:59

David Mayos i Eva Mateu iniciaran l'any vinent un projecte personal que els portarà a recórrer diversos països fent des d'ecoturisme a cooperació

 

De moment, preparen la documentació i els visats necessàris per iniciar un viatge des més d'un any per Irán, Xina i Japó, entre d'altres països. Tots dos aniran explicant les seves vivències a través d'un bloc que actualitzaran periòdicament i que els servirà de base per a l'elaboració posterior d'un llibre.

Abans d'iniciar la seva aventura, que camina entre l'ecoturisme i la cooperació, els dos joves busquen patrocinadors per finançar el projecte.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.