DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COMARQUES

Benestar Social tanca el seu número gratuït d'informació per estalviar 700.000 euros


LaMalla.cat / ACPG

21-12-2011 20:27

El departament traspassa el servei al telèfon general d'atenció ciutadana de la Generalitat, el 012

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Segons la conselleria, la informació generalista d'aquest departament la facilitarà el telèfon general d'atenció ciutadana de la Generalitat 012, que funciona les 24 hores del dia i cada dia de l'any.

Es mantenen dos números d'urgència
El Departament de Benestar Social, però, manté dos números telefònics gratuïts d'urgència: Infància Respon 900 300 777 i la línia d'atenció permanent a dones en situació de violència 900 900 120.

Fonts del departament han atribuït el tancament del número gratuït d'informació del departament a la voluntat de "facilitar l'accés dels ciutadans i ciutadanes a la informació de la Generalitat a través d'un únic telèfon de referència".

També han remarcat que l'antic número només funcionava de 8 a 20 hores de dilluns a divendres i de 9 a 14 els dissabtes.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.