DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Conte per a joves i adults, a La Sala


Redacció

01-01-2012 18:32

Les entrades per aquest espectacle, que comença a les 19.30 hores, són gratuïtes

L'Entrada narra la vida de Peter Letting, un llibreter antiquari: un d'aquells homes amb mans de seda pels pergamins, amb una sensibilitat especial pels llibres, les seves històries i els seus orígens. Durant anys i anys i anys, havia catalogat centenars de biblioteques i col·leccions i semblava que aquest plaer no hauria d'acabar mai.

Una nit d'hivern però va rebre una inesperada visita amb una, inicialment, simple demanda: catalogar una vella biblioteca heretada feia poc. Petter Letting no sabria que després d'allò, mai tornaria a ser com abans i que la vida li canviaria de forma radical.

El relat compta amb el disseny escenogràfic de l'il·lustrador vilanoví Sebastià Serra, qui aquests dies exposa a la Sala de les Columnes del Centre d'Art Contemporani La Sala

Les entrades per aquest espectacle són gratuïtes i es poden adquirir des d'una hora abans de l'inici de l'espectacle a la taquilla de La Sala

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.