COMARQUES
02-01-2012 17:43
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Fundació puntCAT, impulsora de la iniciativa, considera que aquest projecte ha provocat un canvi de paradigma, ja que una llengua s'ha equiparat a un mercat.
Jordi Iparraguirre, director de la Fundació, ha ressaltat del .CAT per donar visibilitat a Catalunya i a fer que es conegui arreu del món. "A través del .CAT diem al món que existim i les multinacionals han vist que el català és un mercat important. La crisi ha provocat que es doni més importància a la creació de complicitats i apropar-se als consumidors", ha explicat.
En els darrers quatre anys, el .CAT ha reduït els preus en un 75% i ha aplicat millores tecnològiques per als dominis. Com a reptes a curt termini, la fundació puntCAT es proposa augmentar la seva visibilitat en el mercat catalanoparlant a Internet, créixer en el món de la petita i mitjana empresa i apostar per nous serveis.
PUBLICITAT
PUBLICITAT