PUBLICITAT
COMARQUES
09-01-2012 21:42
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La clau és incloure publicitat com a font de finançament, de tal manera que una empresa 'patrocina' el bitllet i n'assumeix part del cost. Guillem Mateos, un dels promotors, ha explicat a COMRàdio que la idea va sorgir mentre feia un cafè amb el seu company i ara soci, Daniel Martínez, i van llegir al diari que la T-10 s'encaria un 38% amb l'entrada de l'any nou. Una idea de negoci, doncs, aprofitant la crisi.
Guillem Mateos ha explicat que la gent pot comprar el bitllet a través del web de Promobilletes i que el rep a casa acompanyat d'un missatge publicitari. Així, en resum, es tracta d'un bitllet 'patrocinat', de tal manera que l'empresa que s'hi anuncia paga una part de l'import. Ha explicat també que hi ha bitllets amb diferents percentatges de patrocini, ja que hi ha empreses que paguen més o menys part del bitllet. El màxim de descompte que es pot obtenir és del 50%.
El jove enginyer ha explicat que TMB no ha parlat amb ells però ha deixat clar que "els bitllets són els mateixos que compres a la taquilla, no fem cap modificació sobre el bitllet i no hi ha cap tipus de problema". I és que l'anunci ve a part.
Mateos ha explicat que per fer la gestió de l'enviament, Promobilletes cobra una petita comissió als patrocinadors, i que aquest és el seu guany.
PUBLICITAT
PUBLICITAT