PUBLICITAT
COMARQUES
09-01-2012 21:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
D'aquesta manera, segons ha apuntat, aquest matí en roda de premsa, el vicepresident primer de la Diputació de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, «la marca es personalitza per a cada territori, però sense perdre la identitat de la marca mare». «La província de Barcelona és la gran desconeguda pels barcelonins i els habitants de l'àrea metropolitana. Per això, han de saber tot el que els poden oferir les comarques barcelonines», ha afirmat Fernández Díaz.
Amb aquesta nova imatge i orientació de la marca, segons el vicepresident primer, «la previsió de la Diputació de Barcelona és augmentar un 30% el nombre de turistes i un 21%, el d'excursionistes, és a dir, les persones que van i tornen en un petit espai de temps». «Hem d'aconseguir – ha continuat el també responsable de l'Àrea de Desenvolupament econòmic i ocupació de la Diputació - més turistes i de més qualitat per tal de generar activat econòmica a la nostra província». Així, ha afegit Fernández Díaz, volem «l'enfortiment del potencial turístic, al costat dels emprenedors, dels ajuntaments i de la Generalitat»
Una nova marca que, a més, compta amb 8.000 productes inventariats, però que se centra en 18 d'estrella: Castellers de Vilafranca; Caves Codorníu, Caves Freixenet, Caves Torres; circuit de Catalunya; ciutat de Cardona, ciutat de Sitges; Ciutat de Terrassa; ciutat de Vic, Cripta Güell i Colònia Güell; Festa Major de Vilafranca; Festival de Cinema Fantàstic de Sitges; La Patum de Berga; Massís del Pedraforca; Monestir de Montserrat; Parc Natural Cadí-Moixeró; Parc Natural de Montserrat; Parc Natural del Montseny; platges del Garraf; platges del Maresme; restaurant Sant Pau; i restaurant Racó de Can Fabes.
Aquesta acció s'emmarca en l'objectiu de la Diputació de Barcelona, a través de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Ocupació, de promoure el desenvolupament social i econòmic dels municipis barcelonins a través del sector turístic. Un sector que s'ha convertit en un dels motors tradicionals de la nostra economia, i en un factor clau per al desenvolupament del territori i la dinamització del teixit empresarial.
PUBLICITAT
PUBLICITAT