DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

Mor l'historiador ribetà Josep Lluís Palacios


Redacció

15-01-2012 23:36

Tenia 53 anys i havia estat professor i director de l'institut de secundària Can Puig

VD. Josep Lluís Palacios

L'historiador ribetà Josep Lluís Palacios ha mort aquesta matinada a l'hospital de Sant Camil després d'una llarga malaltia. Palacios, de 53 anys, va ser un dels impulsors de l’entitat ribetana GER, així com un dels creadors de la revista Montgròs i regidor de Cultura i Educació de l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes per UM9. A més, va treballar com a professor i director de l'institut de secundària Can Puig.

Pel que fa a la seva vessant d'historiador local, ha col·laborat amb articles a diverses revistes i diaris i ha publicat nombrosos treballs d'investigació sobre les festes i tradicions del muncipi i va coordinar projectes com el llibre 'Sant Pere de Ribes. Recull d’informació sobre el municipi'.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.