PUBLICITAT
COMARQUES
16-01-2012 18:08
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Ja s’ha obert el termini perquè les empreses i entitats associades a l’ADEG puguin proposar-se com a candidates als Premis ADEG o bé puguin proposar la candidatura d’altres empreses o organitzacions de les nostres comarques. Totes les empreses del Penedès i el Garraf poden optar als Premis ADEG 2012, tot i que les candidatures només podran ser suggerides per empreses o entitats associades a l’ADEG.
Per proposar una o més candidatures tan sols cal omplir el formulari que trobareu a l’espai www.adeg.cat/premis (molt senzill i ràpid de gestionar). Hi ha temps fins al divendres 9 de març. Enguany s’han obert dues noves categories: Entorn laboral, amb l’objectiu de reconèixer les empreses que hagin excel·lit per la consolidació d'un entorn laboral favorable per a les persones que hi treballen, i Eficiència energètica, que en el marc de l'Any ADEG 2012, dedicat a l'Optimització dels recursos energètics, premiarà aquella empresa que acrediti una millor planificació d'actuacions, totalment o parcialment aplicades, amb la finalitat d'assolir l'eficiència energètica en tots els processos de l'organització.
La proclamació dels Premis ADEG 2012 tindrà lloc en el decurs de La Nit de l’Empresa, el 27 d’abril, a la Finca Mas Solers de Sant Pere de Ribes. En la mateixa gala també es lliuraran els ducs de reconeixement a les empreses i entitats associades que enguany celebrin un aniversari prou destacat de la seva creació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT