DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COMARQUES

Més de 8.200 castells aixecats al 2011, rècord absolut


Ens de comunicació / ACPG

18-01-2012 0:16

Fins al moment, mai no s'havien superat els 8.000 castells aixecats

La Coordinadora inclou, a data d'avui, un total de 8.217 castells aixecats al llarg de 2011. Les dades es refereixen a castells de sis o més pisos i pilars de quatre o més, aixecats en actuacions o actes públics (en cap cas, s’inclouen els assajos). L'any 2010, en canvi, es van registrar un total de 6.726 castells, un increment que, segons la Coordinadora, és notable i reflecteix el creixement de l'activitat castellera experimentat en els darrers temps, amb la incorporació de noves colles, el retorn a l'activitat d'algunes que portaven temps aturat i, en general, un major nombre d'actuacions.

Fins al moment, mai no s'havien superat els 8.000 castells aixecats. De fet, segons les dades de la Coordinadora, només al 2002 es va superar la línia dels 7.000 castells (7.011, en concret), tot i que els dos anys anteriors van quedar-se a prop.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.