PUBLICITAT
VNG
02-02-2012 18:00
A partir del gènere de titelles i amb música en directe, Festuc Teatre explicarà el conte clàssic, de l'escriptor Hans Cristian Andersen, adaptat amb nous personatges i una nova realitat. La princesa i el príncep es diuen Amira i Arnau, i l'Amira és filla del rei Mustafà d'Aràbia que fugirà de casa perquè el pare la vol casar amb un sultà que ella no coneix.
La venda de les entrades serà dissabte 4 de febrer, al Círcol Catòlic, de 18 a 19.30h. I també diumenge, una hora abans de l'espectacle. A més de les entrades per a l'obra La princesa i el pèsol, també es posaran a la venda entrades per als següents espectacles programat en la temporada 2011-2012.
Més informació: facebook (xarxavilanova), www.circolcatolic.com
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT